A Rage Against The Machine a Facebookkal verte meg a brit megasztárost

2009 December 22

Az amerikai hardcore zenekar megelégelte, hogy a zenei eladásokat mesterségesen befolyásolják a televíziós tehetségkutató showműsorok, úgyhogy kampányt indítottak a Facebookon azzal a felkiáltással, hogy ha eleged van abból, hogy az aktuális “megasztáros” (a briteknél: X Factor műsor) vezeti a slágerlistát, akkor csatlakozz hozzánk, és mutassuk meg, hogy nem lehet mindent ilyen műsorokkal manipulálni.

A felhíváshoz több mint 470 ezren csatlakoztak a Facebookon, és december 13-ától a rajongók el is kezdték eszement mennyiségben megvásárolni online a Rage Against The Machine Killing in the Namecímű dalát. A kampány pedig olyannyira jól sült el, hogy sikerült kiütni az első helyről az X Factor aktuális üdvöskéjének debütáló dalát.

A Facebookon szervezett kampány hatására több mint félmilliószor vásárolták meg egy hét leforgása alatt a Rage dalát. Amúgy a facebookos kampányból és az eladásokból származó bevételeket karitatív célra fordítják a kampány elindítói és a zenekar is. Sőt a RATM ígérete szerint hálából jövőre adnak egy koncertet Angliában.

via

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: