Top 10 Legjobb Ukrán Nők

2010 January 29

Csak én érzem gyengének a mezőnyt?:) Katt a fotóra!

6 Responses to “Top 10 Legjobb Ukrán Nők”

  1. kesztió Says:

    Kedves hozzáállás. És honnan tudod, hogy „gyenge a mezőny”? Láttad a csajokat élőben, beszélgettél is velük, próbáltál ráérezni az egyéniségükre, a varázsukra, vagy csak a fotós/sminkes pillanatnyi teljesítménye alapján vontad le a konzekvenciát? Legalább ti hagynátok a pecsába ezt az irigykedésből, kárörömből és savanyú szőlőből táplálkozó, idétlen mainstream-et!

  2. r Says:

    hát, én látok itt elég sok ukran not. Ezek legalább nem úgy néznek ki mint az ndk-s úszó”nők” :))

  3. vzsolt Says:

    Hiányoztál Che Khesztió!:))

  4. KB Balazs Says:

    Szerintem eleg elfogadhato a mezony…Nem undorodtam el azert a holgyektol!

  5. e. Says:

    Neked már mindenki gyenge, aki nem Megan Fox, elég elszomorító! De tényleg! :)

  6. vzsolt Says:

    Eddigi 1.455 bejegyzésből 247 csajos, amiből 4 Megan Fox…, de én kérek elnézést és gratulálok a fejlett ízlésvilágodhoz, mindig is úgy szerettem volna szerkeszteni, hogy közelebb álljon a Te esztétikai értékrendedhez!:p
    A Worldwide Wednesday rovatában a Complex magazin több ország legjobb nőit listázta… erre a mezőnyre gondoltam, de itt is lehet nézelődni: http://www.erdelyarca.ro


Leave a Reply

